adwokat,komornik,radca prawny,notariusz

Dziś jest Poniedziałek 21 kwietnia 2014 r.
Skuteczny Adwokat       Wzory pism
Dołącz do nas:

Kryterium jakości dla zamówień publicznych, których przedmiotem są usługi

Zdaniem Prawnika: Justyna Kyć z Kancelarii Ślązak, Zapiór i Wspólnicy: Jak natomiast stosować kryterium jakości w stosunku do usług? Skoro kryteria oceny ofert nie mogą dotyczyć właściwości wykonawcy, to jak prawidłowo ocenić jakość świadczonych przez niego usług?

Nasz Patronat: KONGRES WINDYKACYJNY V edycja

Kongres odbędzie się w dniach 21-22 maja 2014 r. w Warszawie. Zapraszamy Państwa do wyboru jednej z dwóch sekcji tematycznych: Skuteczny outsourcing usług windykacyjnych część II vs. Skuteczne Zabezpieczenia Należności  – w praktyce.

Najpopularniejsze książki prawnicze 2013 w rankingu księgarni LexisNexis

Początek roku to dobry czas na podsumowanie minionego roku oraz przypomnienie ważnych tytułów, które pojawiły się na rynku wydawnictw prawniczych.

TERMIN ZAWARCIA UMOWY PRZYRZECZONEJ

Zdaniem Prawnika: Anna Kasza z Kancelarii Ślązak, Zapiór i Wspólnicy: Umowa przedwstępna obok funkcji pomocniczej w procesie zawierania umów, pełni także funkcję gwarancyjna. Daje ona pewne poczucie pewności i zapewnia dojście do skutku umowy przyrzeczonej, po spełnieniu się określonych wymagań.

Gwałt już ścigany z urzędu

Do tej pory tego typu przestępstwa ścigane były na wniosek pokrzywdzonego, a od teraz ścigane będą z urzędu.

• WZORY PISM
  • Zaproponuj nowy wzór pisma
  • Ubezpieczenia społeczne
Odwołanie od decyzji ZUS- swiadczenie rehabilitacyjne- wzór
Drukuj dokument Pobierz plik
Lublin XX/XX/XX r

Sąd Rejonowy
Sąd Prac i Ubezpieczeń Społecznych w Lublinie

Za pośrednictwem

Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
Oddział w Lublinie

Odwołujący się:
Kazimiera Kazimierczak
Ul. XXXXXXXXXXXX
XX-XXX Lublin

Znak sprawy: XXXX/XX-XXX

Odwołanie od decyzji ZUS Oddział w Lublinie o odmowie prawa do świadczenia rehabilitacyjnego od dnia wyczerpania zasiłku chorobowego

Zaskarżam w całości powyższą decyzję i wnoszę o:
-zmianę zaskarżonej decyzji i uwzględnienie wniosku o przyznanie prawa do świadczenia rehabilitacyjnego od dnia wyczerpania zasiłku chorobowego.

Uzasadnienie

Zaskarżoną decyzją organ rentowy odmówił odwołującemu się prawa od świadczenia rehabilitacyjnego, gdyż lekarz orzecznik ZUS nie stwierdził konieczności dalszego leczenia i rehabilitacji. Lekarz uważał, że istnieją dobre rokowania na przywrócenie zdolności do pracy podczas dalszego leczenia i rehabilitacji. Z decyzją odmawiającą prawa do świadczenia rehabilitacyjnego odwołujący nie zgadza się. Świadczenie to pozwoliłoby odwołującemu się powrócić do pracy po odpowiedniej rehabilitacji i uniknąć przejścia na rentę z tytułu niezdolności do pracy.
Odwołujący się wnosi, zatem o poddanie go badaniu przez biegłych lekarzy sądowych celem uzyskania obiektywnej opinii o stanie zdrowia oraz celowości i konieczności dalszego leczenia i rehabilitacji.
Zaskarżoną decyzją Zakład Ubezpieczeń Społecznych pozbawiał odwołującego się możliwości powrotu do pracy zawodowej. Dlatego wniosek o jej zmianę i przyznanie żądanego świadczenia po uprzednim poddaniu odwołującego się badaniu przez biegłych lekarzy sądowych o specjalnościach właściwych dla występujących schorzeń jest w pełni uzasadniony.

…………………………………….
(własnoręczny podpis odwołującego się)

Załączniki:
1) odpis odwołania,